Om drøye to uker venter en ny helaften med Vidar Johnsen hos oss!
For de av dere som var der i fjor husker dere nok en deilig solsteik, god musikk, god drikke og ekstremt god stemning. På et tidspunkt var det allsang blant samtlige i restauranten.
Lørdag 11. juli smeller vi til på nytt. Det blir god mat, god drikke og som vanlig når Vidar spiller, god stemning! De av dere som tar ferien i Haugesund eller ikke har reist bort enda – book bord! Det blir enda en ettermiddag du sent vil glemme.
Pris; 499 ,- per person, inkludert en set menu.
Her er det bare å booke bord til deg og dine nærmeste med en gang! Dette kommer til å bli et av sommerens høydepunkt!
Vi gleder oss enormt!!
Bordbookinger sendes til post@kaigata1.no
